Dutch Gamers Clan

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 plaatsers

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    =DGC= Bonehead4life
    =DGC= Bonehead4life
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 172
    Registratiedatum : 25-07-11
    Leeftijd : 48

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC= Bonehead4life ma sep 12, 2011 6:46 pm

    Battlefield 3 moet een geloofwaardiger oorlogsverhaal vertellen en zo inspelen op de emoties van spelers. Dit verklaart hoofdontwerper David Goldfarb op de Battlefield Blog.

    "DICE heeft genoten van het maken van Bad Company 1 en 2. Het was leuk en luchtig, maar in principe waren het gewoon leuke avonturenverhalen. Indiana Jones met een machinegeweer", zo legt Goldfarb uit. "Maar voor Battlefield 3 wisten we dat we ons moesten afscheiden van de personages en thema's van de voorgangers. We vertellen nu een oorlogsverhaal dus het moet geloofwaardig worden en bij de tijd. Het moet inspelen op de emoties van de speler, iets waar we eerder nog geen moeite voor deden."


    Met Battlefield 3 is er naast het behalen van de juiste sfeer ook een focus gelegd op de emoties van de personages. Goldfarb schrijft op de blog dat het spel een andere weg inslaat dan de voorgangers. "We zetten [de personages] in uitdagende situaties. We stellen ze vragen. In Battlefield 3 vragen we: 'Wat zou je echt doen voor je land?'. Het antwoord van de Amerikaanse marinier Blackburn is misschien wel anders dan die van een ander personage. Het kan ook hetzelfde zijn. We proberen onze mensen in situaties te plaatsen waarin ze emotioneel valide keuzes makes."

    (bron:gamer.nl)
    =DGC= Boeli.nl
    =DGC= Boeli.nl
    Veteraan
    Veteraan


    Aantal berichten : 3
    Registratiedatum : 28-07-11
    Leeftijd : 41

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC= Boeli.nl vr sep 30, 2011 10:34 am

    Jaa idd dat is ze nu al goed gelukt
    zonder dat ik zelfs 1 sec van het spel gezien heb..
    EA Games gooit een beta eruit die niet eens werkt voor 90% van de gamers.
    Fail hier en fail daar.
    Mijn emoties beginnen een dejavu te krijgen.. scratch
    =DGC= NoParanoia
    =DGC= NoParanoia
    Veteraan
    Veteraan


    Aantal berichten : 29
    Registratiedatum : 02-09-11

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC= NoParanoia vr sep 30, 2011 10:51 am

    Hij werkt wel je moet alleen uitzoeken hoe je hem werkend krijgt. Dit is gewoon om te kijken of je genoeg doorzettings vermogen heb om de game te spelen Wink.
    =DGC= Bonehead4life
    =DGC= Bonehead4life
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 172
    Registratiedatum : 25-07-11
    Leeftijd : 48

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC= Bonehead4life vr sep 30, 2011 12:42 pm

    Ik leg bf3beta lekker aan de kant, want die rush gametype vind ik nix. Geef mij maar oldschool conquest.

    @boeli, krijg je een foutmelding met opstarten?
    avatar
    randy1979
    Veteraan
    Veteraan


    Aantal berichten : 15
    Registratiedatum : 07-09-11
    Leeftijd : 45

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  randy1979 vr sep 30, 2011 12:50 pm

    HEy Bonehead,

    Dit was ook mijn eerste gedachte na een uurtje spelen
    maar moet zggen dat ik er nu wel aaardig in zit Very Happy

    Moet op een of andere manier wel meer contact met je mede spelers komen..

    wie weet met de release versie !!
    =DGC=Buurman020
    =DGC=Buurman020
    Veteraan
    Veteraan


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 27-07-11

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC=Buurman020 vr sep 30, 2011 4:20 pm

    mannen nog even geduld hebben Very Happy ,als het spel uit is gaan we helemaal los!!! Very Happy
    =DGC=Buurman020
    =DGC=Buurman020
    Veteraan
    Veteraan


    Aantal berichten : 25
    Registratiedatum : 27-07-11

    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  =DGC=Buurman020 za okt 01, 2011 11:22 am

    Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad kut beta versie ik krijg nu ook steeds een fout melding Evil or Very Mad of die kut server zit weer vol Twisted Evil

    Gesponsorde inhoud


    Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers Empty Re: Battlefield 3 moet inspelen op emoties spelers

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:05 pm